ads

piektdiena, 2011. gada 23. decembris

Inese Suppe, Anastasija Valija Seikstule

Vārds, Uzvārds: Inese Suppe
Darbības sfēra: diplomdarbu rakstīšana
Epasts: inesesuppe@inbox.lv
Vieta: Rīga

Cien.studenti, neuzķerieties uz darbu rakstītājiem, ar kuriem iespējams sazināties caur e-pastu: inesesuppe@inbox.lv un kuri lūdz pārskaitījumu veikt uz
Saņēmējs: Anastasija Valija Seikstule

Saņēmēja pers.kods: 110934-11961
LV90UNLA0050017258441
Mana pieredze rāda, ka viņi nodarbojas ar jau gatavu darbu pārveidošanu. Nauda tika samaksāta, darbs atsūtīts, bet atrādot to pasniedzējam- izrādījās plaģiātisms(tāda veida darbs tika aizstāvēts pirms gada). Solījās kaut ko darīt lietas labā, bet solīts makā nekrīt. Kopš solījumiem pagājušas 2 nedēļās, bet neviens pat neatbild uz e-pastiem, kur nu vēl cerēt uz turpmāku sadarbību.
ĻOTI rūgta pieredze! Esiet uzmanīgi un lai Jums veicas!

!!!!!
Lieki ko teikt. Ja nu cilvēks par nevēlas uzrakstīt darbu, tad.... rezultāts ir tāds, kāds viņš ir. Tomēr, visiem iesaku, pirms ar ko tādu aizrauties, padomāt, vai laika ekonomija tomēr neizvērtīsies neadekvāta nervu bojāšanai, naudas iztērēšanai un iespējamajai nesekmei darba aizstāvēšanā! Veiksmi. Daram paši, apdomājam!

3 komentāri:

  1. Vel dazi krapnieciski epasti kas nesenka ir aktivizejusies

    liliansmith75@gmail.com

    Jenna Smith jennasmith122@gmail.com

    AtbildētDzēst
  2. Ojārs Ozerinskis - riktigs uzmetejs.strada regnusa. vins ir pats pus pasaulei parada labas summas,bet kad aiziet pie viniem uz regnusu,lai runatu ka samaksas pa dalam,ta dzen ara,draud ar apsardzi, nejau vinam kads parada ir.

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki visi, mani ir izkrāpuši tik daudzi uzņēmumi, kuri ir apgalvojuši, ka ir reāli aizdevēji, bet visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Kamēr mans draugs nav iepazīstinājis mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru sazinājos, un veiksmīgi ieguvu aizdevumu no viņiem tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    AtbildētDzēst