ads

ceturtdiena, 2013. gada 9. maijs

Pirkumi internetā

Personīgi nācās saskarties ar vienu diezgan interesantu gadījumu! Pārdodot preces internetā, cilvēki mēģina visādi tās izkrāpt. Neskatoties uz to, ka pat tās tiek pārdotas vai nu Latvijas, vai ārzemju lapās!

Pārdodot preci, cilvēks sazinās. Pēc ierasta scenārija, par to, kāda ir prece, nianses, parametrus neprasa, aizbildinoties ar aizņemtību. Šoreiz tas bija - pārāk daudz darba, jo viņš esot inženieris. Lūdza Paypal epastu, lai varētu pārskaitīt naudu. Piedāvāja lielāku cenu nekā prasīts, sakot, ka klāt vēl pierēķina sūtīšanas izdevumus, un sūtīšanai jānotiek tikai ar pastu. Nekādus FedEx, DHL nevēlējās.

Tad, pēc kāda laika atnāk vēstule no adreses services@pa-ypal.com (jau redzams, ka krāpnieciskums), kurā minēts, ka šī persona veikusi maksājumu, kas pašlaik gaida apstiprinājumu. Tomēr te vēl ir nianse - PayPal zin gan vārdu un uzvārdu, kāds man ir, bet vēstulē, kas atnāca, minēts vārds un uzvārds kas ir piereģistrēts epastam (šo iemeslu pēc tur izmantoju citu vārdu un uzvārdu, kas nav identisks burts burtā manam īstajam). Jau šie fakti vien liekas interesanti, piedevām vēl tas, ka prece jāsūta uz Nigēriju? Epastus viņš sūta no Štatiem, bet preci vēlas Nigērijā? Nē, nu ok, inženieris var strādāt citā valstī, tomēr viss iepriekšminētais - komentārus daudz neprasa!
Zemāk info par šo indivīdu!


Vārds: Andrew
Uzvārds: Scott
Epasts: andrewscott302@hotmail.com
IP adrese: 65.54.190.220
Vieta, no kuras tas veikts, sūtīti epasti: San Francisco, California (CA), United States


Name:Tunde Ogunleye
Address:# 14 stadium Rd
State:Oyo State
City :Ogbomosho
Zip Code:23438
Country:Nigeria


Beigās varu pieminēt tikai to, jau sen ierasto, zināmo:
* ja neesam pārliecināti par adresi, spiežot uz linka, to ievadīt ar roku būs lētāk (gan nervu ziņā, gan finansiālā);
* pārliecināties par to, vai sūtījums , maksājums, ir nosūtīts, vienmēr var uzrakstot epastu vai nu bankai, vai jebkurai firmai, kas nodarbojas ar maksājumu, darījumu bezskaidras, apstrādi;
* vēstulēs, kas pienāks, vienmēr (ja tādas būs) tiks norādīts īstais Jūsu vārds, uzvārds, kā arī tās nebūs uz ātru roku taisītas;
* neinteresēšanās par to, ko cilvēks pērk jau ir aizdomīgi. Pirkt kaķi pat ne maisā, internetā, vēlēsies reti kurš;

3 komentāri:

  1. Sveiki Am kundze, Morgan Debra Am Tiesiskā un uzticams aizdevumu aizdevējs dot aizdevumus
    uz skaidru un saprotamu noteikumiem un nosacījumiem, pie 2% procentu likmi. no
    $ 12000 līdz $ 7.000.000 USD, eiro un mārciņas Tikai. Es dodu out uzņēmuma aizņēmumiem,
    Personal Aizdevumi, Student Kredīti, Auto Kredīti un aizdevumi, lai nomaksātu rēķinus. ja jums
    nepieciešams kredīts, kas jums ir jādara, ir, lai jūs varētu sazināties ar mani tieši
    at: morgandebra1986@gmail.com
    Lai Dievs jūs svētī.
    Sveicieni,
    Morgan Debra kundze
    E-pasts: morgandebra1986@gmail.com


    Piezīme: Visi atbilde ir jānosūta uz: morgandebra1986@gmail.com

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltīgas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu aizdevumu no viņa tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu bez bailēm, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst